Վահան Եղիազարյանի խոսքը «Ազատ Արցախ» ծրագրի բացման արարողության ժամանակ



Հարգելի ընկերներ և ներկաներ, տիկնայք և պարոնայք.

Դարեր ի վեր մենք ազգովի երազել ենք անկախության և կայուն պետականության մասին:
Դարեր ի վեր մեր հայրերն և պապերը մեծ հավատքով նայել են դեպի հեռավոր, այն ժամանակ հեքիաթային, ապագա` երբ մեր Հայրենիքը ազատ և անկախ կլինի:
Անցած հազարամյակների ընթացքում մեր ազգը տեսել է բազմաթիվ զավթիչների, մենք տեսել ենք Եղեռն, երկրաշարժ, պատերազմներ, մութ և ցուրտ տարիներ, բայց չենք կորցրել մեր հավատքն ու սերը դեպի մեր Հայրենիքը։
Այսօր, հայացք նետելով մեր հազարամյա պատմության էջերին, հստակ երևում է ամենակարևորը՝ Հայի անպարտելի ոգին:
Հիմնվելով դրա վրա մենք վերականգնել ենք մեր անկախությունը, ով էլ ինչ ասի
Մենք ունեցել ենք Սարդարապատ, Բեռլին և Արցախ:
Մենք վերածնվել ենք, ինչևէ ես որպես Հայ հպարտ եմ:
Ես հպարտ եմ, որ պատիվ ունեմ ապրել իմ Պապերի դարեր ի վեր երազած ազատ Հայաստանում:
Ես հպարտ եմ ազատ և անկախ աշխատել հայրենասեր երիտասարդների հետ և կազմակերպել հայրենանվեր բազմաթիվ ծրագրեր և գովաբանել մեր փոքր, բայց դարերով սպասված նվաճումները։
Պետք չէ լուծում չառաջարկելով քննադատել բազմաթիվ առկա բացթողումները և խնդիրները՝ թե՛ սոցիալական և տնտեսական ոլորտներում, թե՛ անվտանգության և քաղաքականության ոլորտներում:
Ես հպարտ եմ և լավատես: Այդ խնդիրները թե՛ Ազատ Արցախում և թե՛ Հայաստանում նույնն են և պահանջում են միասնական հրատապ լուծումներ հանուն մեր Պապերի երազած Հայաստանի, հանուն հազարամյա լուսավոր ապագայի:
Ես չեմ առանձնացնում Արցախը Հայաստանից և մեր անկախության 25–րդ ամյակին ուզում եմ  շեշտել, որ չկա Արցախ` առանց Հայաստան և չկա առանձին Հայաստան` առանց Ազատ Արցախ:

Շնորհավորում եմ մեր միասնական անկախության տոնը:
Շնորհակալություն:

Զարգացում հասարակական շարժման նախագահ
Վահան Եղիազարյան